Audyty SEO
Masz witrynę internetową, ale nie zdobywasz dzięki niej nowych klientów? To znak, że potrzebny Ci audyt SEO i natychmiastowe działanie. Audyty SEO dzielimy na dwie części.
W pierwszej części radzimy co zrobić, aby strona lepiej wyszukiwała się w Google:
-
analiza fraz kluczowych,
-
wskazówki dotyczące budowy nagłówków,
-
optymalizacja kodu HTML,
-
analiza danych z Google Search Console.
Druga część to analiza strony pod względem przyswajalności dla użytkowników, czyli tym co zrobić aby użytkownik trafiając na naszą stronę nie uciekał z niej, a szybko dotarł do szczegółów oferty i skontaktował się, zamówił usługę bądź towar.W części tej skupiamy się na:
-
intuicyjności nawigacji,
-
jakości i trafności treści na stronie,
-
czytelności formularzy,
-
analizie danych z Google Analytics.
Audyt oprócz wskazania błędów zawiera propozycje ich usunięcia, a także garść teorii, która niewątpliwie ułatwi zrozumienie zasad budowy stron internetowych.
Ceny audytu zaczynają się od 200zł i zależą w głównej mierze od stopnia złożoności strony. W przypadku zamówienia u nas usługi pozycjonowania uproszczony audyt i jego wdrożenie wykonywane są w cenie.