Strona internetowa na potrzeby targów czy eventu rządzi się swoimi prawami. Jej głównym celem jest zachęcenie potencjalnych uczestników do udziału w imprezie lub zachęcenie wystawców do prezentacji swojej oferty na targach.
Na przestrzeni lat wypracowaliśmy własny system wsparcia dla obsługi internetowej targów. W skład systemu oprócz nowoczesnej strony internetowe prezentującą ofertę wchodzi także panel rejestracji wystawców i uczestników. Poniżej opiszemy co zawiera każdy element naszego wsparcia dla organizacji targów.
Strona internetowa pod targi / event
Podstawowym założeniem strony targowej powinna być responsywność. Strona powinna być zaprojektowana przede wszystkim pod urządzenia mobilne, musi działać szybko i bezproblemowo, tak żeby podczas imprezy uczestnicy mogli na niej znaleźć najważniejsze informacje. Także stronę targową projektujemy według zasady Mobile First.
Skoro Mobile First, to warto zadbać o to żeby witryna była wykonana a la One Page. To znaczy, że wszystkie najważniejsze rzeczy wyciągamy na stronę główną, tak żeby użytkownik zamiast klikać mógł ją scroolować. Moduły jakie powinny się zawierać na takiej stronie głównej to przede wszystkim:
- jasna informacja o tematyce imprezy,
- licznik odliczający czas pozostały do rozpoczęcia wydarzenia,
- informacja o wystawcach / prelegentach,
- opinie uczestników wcześniejszych edycji jeśli takowe były,
- na koniec zachęta do uczestnictwa (zapis na targi).
Rejestracja Wystawców online
Wraz z organizatorami targów stworzyliśmy system rejestracji dla wystawców który zdecydowanie usprawnia proces zgłaszania się na wydarzenie. Dzięki systemowi organizator może w prosty i klarowny sposób zbierać wszystkie informacje od wystawców, a następnie dane obrabiać według potrzeb. Oczywiście organizatorzy potrzebują często indywidualnego podejścia, dlatego też nic nie stoi na przeszkodzie, aby system dopasować do aktualnych potrzeb.
Moduły obecnie zaimplementowane w systemie:
- dane wystawcy – tradycyjny formularz do zbierania podstawowych danych,
- stoisko – informacja o stoisku targowym, z opcją zamówienia dodatkowego sprzętu,
- skład delegacji – zgłoszenie delegacji jaka będzie reprezentowała Wystawcę (dzięki tej informacji możemy przygotować badge, lunchówki itp.),
- opis do katalogu – formularz do dodania opisu i zdjęć dotyczących stoiska, na bazie niego można później przygotować katalog online wystawców lub katalog w wersji drukowanej,
- rezerwacja stoisk – moduł dzięki któremu Wystawcy mogą wybrać/zadeklarować stoisko które chcą wynająć
Jeśli chciałbyś w swoim systemie Rejestracji Wystawców jakąś inną opcję nic nie stoi na przeszkodzie napisz, zadzwoń coś wymyślimy 🙂
Rejestracja Uczestników online
Dzięki wcześniejszej rejestracji Uczestników możesz uniknąć kolejek przy kasach, możesz przed targami rozesłać do nich mailing z programem targów. Możesz też zadbać o to żeby wejściówkę na event otrzymali na telefon… same plusy.
Zebrane dane przydadzą się też podczas organizacji kolejnej imprezy, będziesz posiadał listę potencjalnych uczestników których zaprosisz poprzez e-mail lub SMS.
Zbieranie feedbacku po targach
Ciekawą opcją jest też zbieranie feedbacku odnośnie targów czy eventu już podczas trwania imprezy. Możesz zaprosić uczestników do oceniania prelekcji, czy najlepszego stoiska poprzez telefon na stronie internetowej. Dane otrzymane w ten sposób są już obrobione i gotowe do analizy. Pomysłów na zbieranie feedbacku on-line jest cała masa, wdrożymy taki który sobie wymarzysz.
Graficzna obsługa eventu / targów
Żeby nasza oferta wsparcia internetowego targów była kompletna zapewniamy jeszcze pełną identyfikację wizualną wydarzenia. Oferujemy więc projekty:
- Logo
- Strona internetowa
- Grafiki dla sgcialmedia
- Banery
- Badge
- Agenda
- Ulotka
- Ścianka itp.
Chciałbyś zadbać o jak najlepszy wizerunek swojej imprezy w internecie? Skontaktuj się z nami.